اقدامات سازمان اتوبوسرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید (۲۹ شهریور ۱۴۰۲)

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غلامی در این خصوص گفت: در اولین اقدام، کمیته استقبال از مهر در سازمان اتوبوسرانی مشهد تشکیل و در پی آن حوزه انتظاماتی سازمان از ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه آماده‌باش هستند.

وی افزود: اقدامات لازم برای آراستگی ظاهری اتوبوس‌ها شامل نظافت داخل اتوبوس، رفع نواقص ظاهری و فنی و سایر موارد در حال انجام است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در خصوص باجه‌های شارژ و فروش من کارت نیز اظهار کرد: دراین‌ارتباط هماهنگی لازم با سازمان فاوای شهرداری مشهدانجام‌شده تا برای استقبال از مهر آمادگی لازم را داشته باشند.

غلامی به سایر اقدامات استقبال از مهر سازمان اتوبوسرانی اشاره و تصریح کرد: اخذ معاینه فنی، انجام سرویس‌های میان‌دوره‌ای، تعویض بنر‌های فرسوده اطلاع‌رسانی خطوط در پایانه‌های سطح شهر، نظارت بر توقف نکردن اتوبوس‌ها در پایانه‌ها حدفاصل ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و به‌کارگیری حداکثری ناوگان ازجمله سایر اقداماتی است که برای استقبال از مهر برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین طبق هماهنگی انجام‌شده با آموزش‌وپرورش در سال جاری ۵ شرکت دارای مجوز از سرویس‌های تحت نظارت سازمان برای سرویس مدارس با مینی‌بوس مورد تائید قرارگرفته که بر اساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر سرویس‌دهی می‌کنند.

{$sepehr_key_13550}