گوستاوو بلانکو از استقلال می‌رود؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته موضوع محل اسکان گوستاوو بلانکو را حل کند واین بازیکن با مشکل جدی مواجه است.

به تازگی نیز باشگاه استقلال آپارتمانی را برای این بازیکن در نظر گرفت که بلانکو این آپارتمان را نپذیرفت. باشگاه استقلال نیز در کمال ناباوری اتاقی که این بازیکن در هتل محل اقامتش مورد استفاده قرار می‌داد را تمدید نکرد تا این بازیکن آرژانتینی عملا بدون محل اسکان باشد.

بعد از این ماجرا که به شدت با ناراحتی گوستاوو همراه شده، تورس اسپانیایی بازیکن استقلال را به اتاق خودش در هتل محل اقامتش برده تا گوستاوو بدون سرپناه نباشد.
{$sepehr_key_13857}
اتفاقاتی که پیرامون محل اسکان گوستاوو رخ داده ممکن است درنهایت موجب جدایی این بازیکن از استقلال شود. حتی قرار بود مدیر برنامه این بازیکن آرژانتینی به ایران بیاید و قراردادش را به طور رسمی امضاء کند، اما با اتفاقاتی که رخ داده احتمال دارد گوستاوو قرارداد با استقلال را منتفی به خانه‌اش بازگردد.

البته مسئولان باشگاه استقلال معتقدند، چون با این بازیکن قرارداد داخلی منعقد و مبلغی را هم به حسابش واریز کرده‌اند، این بازیکن قادر به ترک استقلال نیست.

حالا باید دید با حضور مدیربرنامه گوستاوو در ایران و انجام مذاکرات نهایی با باشگاه استقلال چه سرنوشتی برای این بازیکن و باشگاه استقلال رقم خواهد خورد؟!