آیا سرویس مدارس استثنائی در مشهد رایگان خواهد شد؟
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز، حمید طریفی حسینی به تازگی اعلام کرده است هیات وزیران برای اولین بار در آیین نامه اجرایی حمل و نقل سرویس مدارس به موضوع دانش‌آموزان استثنایی و بحث ایاب و ذهاب رایگان آن‌ها پرداخت و هفته گذشته این موضوع به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در حالی این مسئله را عنوان کرده است که سرویس‌های مدارس در مشهد هنوز به شکل کامل رایگان نشده است و شهرداری مشهد از تقبل ۳۰ درصد هزینه‌های این سرویس‌ها خبر می‌دهد.

{$sepehr_key_13861}

اکبر فلاح، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد پیش از این و در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرده بود طی تفاهم نامه‌ای که سازمان آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی منعقد شده است، ۳۰ درصد شهریه سرویس‌های دانش آموزان دارای معلولیت را پذیرفته است.

جواد روحانی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی خراسان رضوی، اما در گفتگو با این رسانه با رد امضای تفاهم نامه تا این لحظه اعلام کرد: شرایط معیشتی بسیاری از والدین دانش آموزان ما و گرانی شهریه سرویس‌ها سبب شده است تا فعلا این تفاهم نامه امضا نشود و به دنبال افزایش سهم شهرداری در این حوزه هستیم.

{$sepehr_key_13862}

وی یادآور شد: در صورتی که شهرداری مبلغ توافقی را افزایش ندهد، آنوقت مجوریم تا از والدین شهریه بگیریم و همین مسئله چالشی را برای ما در آغاز سال تحصیلی جدید به وجود آورده است.