رنگ‌های گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شد + عکس
کیهان همایون

به گزارش شهرآرانیوز - گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است در ۴ اکتبر عرضه شود. اما اخیراً اطلاعاتی از سخت‌افزار این پرچمداران به بیرون درز کرد. مانند سال‌های گذشته، سری پیکسل ۸ اولین دستگاهی خواهد بود که با جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. این گوشی‌ها گزینه‌های رنگی متنوعی هم دارند. طبق گفته خود گوگل، پیکسل ۸ رنگ صورتی هم خواهد داشت و گفته می‌شود رنگ آبی آسمانی هم یکی از گزینه‌هاست. گزارشی جدید همه رنگ‌های این دو پرچمدار را معرفی کرده است.

گزینه‌های رنگی پیکسل ۸ شامل صورتی (گل صدتومانی)، خاکستری و مشکی است، در حالی که پیکسل ۸ پرو در رنگ‌های ابسیدین (مشکی)، چینی (یا سرامیکی) و آبی آسمانی عرضه خواهد شد.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شدند + عکس

رندر‌های دقیقی که در MySmartPrice منتشر شده، مدل پایه را با رنگ کاملاً جدید «گل صدتومانی» نشان می‌دهد. علاوه بر این رنگ‌های خاکستری و مشکی هم جزو گزینه‌هاست. گوشه‌های پیکسل ۸ نسبت به پیکسل ۷ گردتر به نظر می‌رسند، اگرچه منحنی‌ها به اندازه نمونه اولیه Pixel ۸a که اخیراً فاش شده است، برجسته نیستند.

در همین حال، طبق این رندر‌ها، پیکسل ۸ پرو در سه رنگ جدید در دسترس خواهد بود. ممکن است Pixel ۸ یک نسخه مشکی مات هم داشته باشد.

رنگ‌های گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شدند + عکس

انتظار می‌رود گوگل با تراشه جدید Tensor G۳ نگرانی‌های مربوط به گرمای بیش از حد سری پیکسل ۸ را برطرف کند. گوگل همچنین نسل دوم ساعت هوشمند خود با نام Pixel Watch ۲ را در رویداد ۴ اکتبر معرفی خواهد کرد. شایعه شده است که این گجت پوشیدنی درمقایسه با نسل قبلی خود ارتقا یافته است.

{$sepehr_key_13874}