همراهی دختران شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" از خانه تا مدرسه + تصاویر

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، دانش آموزان با بدرقه پدر و مادرشان راهی مدرسه می‌شوند، اما فرزندان شهید "محمد قائینی نیاز آبادی" در مراسمی باشکوه و با حال و هوای متفاوتی با همراهی فرمانده انتظامی مشهد راهی کلاس درس شدند.

سرهنگ"احمد نگهبان" ضمن همراهی فاطمه (کلاس چهارم) و ریحانه (کلاس دوم) تا مدرسه ابتدایی "مظلومه نینوا"، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، توصیه‌هایی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه کرد.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامی دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود در راه اسلام و انقلاب، به همه ما درس شجاعت، ایثار و فداکاری آموختند و  ما وظیفه داریم از میراث گران بهای آنان حراست کنیم.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس بیان داشت: امنیت ایران اسلامی و آرامش و آسایش کنونی حاصل خون شهدا است و وظیفه همه ماست که پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: خانواده شهدا جایگاه و نقش ارزنده‌ای در جامعه دارند، خدا را شاکریم که مردم کشورمان برای خانواده شهدا ارزش زیادی قائلند و شهدا و خانواده آن‌ها را الگوی خود در ادامه راه زندگی می‌دانند چرا که شهدا نمونه بارز بردباری، استقامت و از خودگذشتگی در راه حق و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی هستند.

شایان ذکر است، شهید "محمد قائینی نیاز آبادی "در مورخه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در حین عملیات دستگیری سارق در محدوده شهرک طرق به فیض شهادت نائل آمد.