سیدزادگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد + فیلم
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخابات رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با حضور نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان و ۲۷ عضو مجمع برگزار شد.

{$sepehr_media_846137_640_360}

 این مجمع با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد و بعد از صحبت‌های اولیه‌ و ارایه برنامه ای که داشتند در نهایت انتخابات انجام شد و سید سعید سیدزادگان با ۱۵ رای بعنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تعیین شد.

همچنین محمدرضا سبزه دیگر کاندیدای این انتخابات هم ۱۲ رای باقی مانده را به خودش اختصاص داد.

سیدزادگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شد

سیدزادگان بعد از این انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: کارهای ناتمامی داریم که باید از این به بعد روی آن ها برنامه ریزی کنیم و به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: در خصوص معافیت مالی باشگاه‌ها، بیمه ورزشکاران، اسپانسرینگ و ... اقدامات خوبی انجام شده و از این به بعد با قدرت بیشتری آن ها را دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسانیم.

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در پایان گفت: پیش از این با حکم سرپرستی فعالیت می‌کردم و در بسیاری موارد بخاطر نوع حضورم در هیات امکان پیشبرد بسیاری از امور مالی را نداشتیم، اما از این پس باید با سرعت بیشتری عقب ماندگی‌های قبل را جبران کنیم و به سمت جلو حرکت کنیم.