برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای، راهی برای بیان حرف‌های نو
مریم دهقان

امیدجعفری در حاشیه جشنواره رسانه خورشید در مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: رسانه‌های فعال مستقر در ملل مستقل، باید برای امواج رسانه‌ای  جهان غرب، آرایش دفاعی بگیرند تا افکارعمومی ملت‌ها تحت تاثیر تهاجم تصویری و نوشتاری این غول‌های هدفمند قرارنگیرد.

جعفری با اشاره به گستره حضور رسانه در زندگی مردم دنیا، از وجود بدساخت ها، بعنوان بزرگترین تهدید یاد کرد و افزود: امروز افکارعمومی درمعرض خوانش و مشاهده محتوا‌هایی است که بطور عمدی بر مبنای دروغ و تغییرات واقعیت تولید و باز نشر می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های رسانه‌ای دولت سیزدهم، برگزاری جشنواره‌ها را یکی از راه‌های بیان حرف‌های نو و تقدیرو تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دلسوز دانست.

جعفری با اشاره به جشنواره طنز گل آقا، قلم مقدس، زن و رسانه، قند پارسی، برگزاری جشنواره خورشید را نیز بازتابی از مشی دولت برای تقابل با امپراتوری دروغ خواند و از دست اندرکاران برگزاری ان تقدیر کرد.

وی با اشاره به تداوم این جشنواره‌ها گفت: همه تلاش صاحبان اندیشه در سرزمین‌های مظلوم، باید پایان دادن به رفتار یکسویه ابررسانه‌های وابسته به اردوگاه غرب باشد.

{$sepehr_key_14630}