جابجایی بیش از ۱۱ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲
هیوا سمیعی

سیدمهدی امامی میبدی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابجا شده‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در ۶ ماهه نخست سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد جابجا شده بودند. مقایسه این ۲ آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی تردد مسافران از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد در ۶ ماهه نخست سال جاری دارد.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست سال جاری مسافران از طریق بیش از ۶۶۰ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه جابجا شده‌اند که نسبت به ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه ۲۲ درصد افزایش داشته است.

امامی میبدی یادآور شد: در تمامی ماه‌های ۶ ماهه سال جاری پایانه‌های مسافربری مشهد با افزایش تردد مسافران همراه بودند. در فروردین ماه ۶ درصد، در اردیبهشت ماه ۲۰ درصد، در خرداد ماه ۲۴ درصد، در تیر ماه نیز ۲۴ درصد، در مرداد ماه ۸ درصد و در شهریور ماه ۲۳ درصد نسبت به وضعیت مشابه خود در سال گذشته افزایش تردد داشته‌ایم.

{$sepehr_key_14710}