بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از گمرک دوغارون

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای سیاست‌های حفظ حقوق عامه، رئیس شورای قضایی استان از گمرک دوغارون در شهرستان تایباد که وظیفه نظارت بر ورود و خروج کالا را در منطقه‌ی مرزی با کشور افغانستان به عهده دارد بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیل، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این گمرک، با مسئولان و متولیان امر دیدار و گفتگو کرد و بر لزوم رعایت تمامی نظامات حقوقی و اجرای دقیق قانون تأکید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی کشور گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء جایگاه صادرات بهره برد و مجموعه مدیریت قضایی استان از هرگونه فعالیت مولد و سالم اقتصادی حمایت خواهد کرد.

همچنین در ادامه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در هنگ مرزی تایباد نیز حضور یافت و با مسئولان  و متولیان این مکان نظامی دیدار کرد.

گفتنی است در این بازدید‌ها دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و معاونین رئیس کل دادگستری استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و منابع انسانی و امور فرهنگی، مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات، رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در استان و رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد حجت الاسلام و المسلمین خلیلی را همراهی می‌کردند.

{$sepehr_key_14780}