گل‌محمدی : یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است!

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با الدحیل گفت: قبل از هر چیز درباره میزبانی باشگاه الدحیل تشکر دارم و امکانات خوبی گذاشتند. امروز هم در استادیوم اصلی تمرین خواهیم کرد و شرایط را فراهم کردند. باتوجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم و امتیاز مورد انتظار را بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت مهم جلوه می‌کند و فکر می‌کنم برای الدحیل و ما دیداری باشد که هر دو تیم دنبال برد و کسب سه امتیاز هستند.

فدراسیون فیفادی را لغو کند

سرمربی پرسپولیس با اشاره به تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: البته یک مشکل بزرگی که داریم عدم حضور در شرایط مسابقه است و متاسفانه لیگ کشورمان به علت بازی‌ها آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ دیداری نداشتیم و یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای خود تیم ملی امیدمان است. شاید الان جای این مسائل نباشد، اما از فدراسیون و تیم‌های لیگ‌برتری می‌خواهیم فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده را لغو کنند و به فکر فوتبال باشگاهی ایران باشند، چون لیگ به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند. امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

آمدیم با دست پر به تهران برگردیم

او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی از سمت بازیکنان ببینیم. چیزی که در پرسپولیس یاد می‌گیریم این است که برای هدف‌های بزرگ می‌جنگیم و مطمئنم فردا بازیکنانم عملکرد خوبی خواهند داشت و امیدوارم بتوانم بازی خودم را به حریف دیکته کنم. هر چند می‌دانیم الدحیل تیم قدرتمند آسیا است و کادرفنی خوب و بازیکنان حرفه‌ای دارد، اما ما آمدیم که بازی خودمان را برگزار کنیم و بتوانیم لیاقت خودمان را نشان دهیم و بتوانیم در نهایت با امتیاز به تهران برگردیم. گل‌محمدی درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیمش از جمله امیری و ترابی گفت: متاسفانه چندین مصدوم داریم که فعلا اسامی آن‌ها را نمی‌گوییم و تا تمرین امروز هم فرصت داریم که راجع به آن‌ها فکر کنیم آیا می‌توانند فردا ما را همراهی کنند یا خیر.

{$sepehr_key_14852}

یادمان نمی‌آید آخرین بار کی بازی کردیم!

سرمربی پرسپولیس درباره گروه دشوار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سخت‌ترین گروه ممکن همین گروه ما است که الدحیل، النصر، استقلال حضور دارند که دو تیم قهرمان لیگ خود هستند. النصر هم تحول زیادی داشته و بازیکنان بزرگی جذب کرد. بدون شک مشکل‌ترین گروه شرق و غرب آسیا متعلق به ما است، اما بزرگترین مشکل ما بحث نداشتن بازی‌های باشگاهی است. همه تیم‌های حاضر در گروه ما مشغول لیگ خود هستند و هر سه، چهار روز بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا می‌کنند، اما ما به خاطر برنامه ریزی‌های غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی ما در لیگ برتر کی بوده است و سعی کردیم با بازی تدارکاتی خودمان را آماده این مسابقات کنیم و واقعا این معضلی برای ما است و این برنامه ریزی ممکن است تا یک ماه آینده هم ادامه داشته باشد. درهر صورت گروه خوبی شامل بازیکنان، مربیان و همه افراد کنار تیم را داریم و تلاش می‌کنیم به جایگاه خوب این تیم در آسیا برسیم. برای این جایگاه می‌جنگیم و امیدوارم فقط این مشکلات برطرف شود.