آغاز فصل چهارم مستند هیجان‌انگیز | ترس را تجربه کنید

به گزارش شهرآرانیوز، این مجموعه یک برنامه تلویزیونی است که بخش‌هایی از زندگی آدم‌های واقعی را دنبال می‌کند و روایت نوجوانان مستندسازی است که با راهنمایی و کمک مربی روحانی خود، حجت‌الاسلام سیدامیرحسین موسوی، درپی پاسخ به سؤالات و شبهات نوجوانانه خود هستند.

مستند «سفرقند» که تاکنون سه فصل آن از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است، پس از سفرنامه اربعین و سفر به عراق و صحبت از تفاوت‌ها در فصل اول، سفر به شیراز و گرامیداشت رفیق شهیدم در حادثه شاهچراغ در فصل دوم، و سفر به بوشهر و روایت تاریخ شگرف این منطقه در فصل سوم، هم‌اکنون با تولید فصل چهارم و سفر به شمال و زندگی در جنگل به محتوای «ترس» می‌پردازد.

در این فصل از برنامه، اعضای گروه که علاقه‌مند به هیجان و موضوع ترس شده‌اند به تجربه فیلم ترسناک، بازی‌های ترسناک، سرزدن به روستای جن‌زده و اتاق فرار مشغول شده‌اند. آقاسید گروه نوجوانان را به تجربه یک حس باهیجان و ترس واقعی و البته فرصتی مناسب برای گفت‌وگو دعوت می‌کند و پیشنهاد سفر به جنگل و زندگی در جنگل را می‌دهد که با استقبال گروه مواجه می‌شود. در ادامه، نوجوانان، ضمن تجربه اتفاقات و پیشامد‌های گوناگون، با مفاهیم مختلف ترس از نگاه دین و عقل آشنا می‌شوند.

{$sepehr_key_14901}

مستند «سفرقند»، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما، به تهیه‌کنندگی امین سلمان‌زاده و کارگردانی علی صالحی، از شنبه، ۸ مهر، به‌مدت ۵ روز ساعت ۱۷:۲۰ پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما