مشهدالرضا (ع)؛ غرق شادی و سرور | جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) از امشب در مساجد مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۲)
فاطمه غلامی

یوسف مهربان در گفتگو با شهرآرانیوز، با تبریک ایام هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)  اظهار کرد: امسال برنامه های هفته وحدت با مشارکت تعداد قابل توجهی از برادران اهل سنت در شهرهای تلفیقی و مشهد برگزار شد به‌طوریکه در شهرهای باخرز و خواف و تایباد محوریت برنامه‌ها با اهل سنت بود در شرایطی که دشمن سعی دارد تا بذر کینه و دشمنی و دو دستگی را در بین امت واحده اسلام بپاشاند بصیرت و هوشیاری مردم این توطئه را خنثی کرد.

وی افزود: غبار روبی مزار شهدای گمنام، دیدار و تجلیل خانواده شهدا به ویژه اهل سنت، نشست‌های متعدد علمای شیعه و سنی در تمام شهر‌های تلفیقی، ۲۰ محفل محوری انس با قرآن با حضور قاریان شاخص کشوری، اعزام مبلغ به نمازجمعه‌های شیعه و سنی برای تبیین معارف نبوی و برگزاری شب شعر وحدت از جمله این برنامه هاست.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته وحدت استان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در روز چهارشنبه همایش محوری با حضور ۴۰۰ روحانی شیعه و سنی در خواف به همت قرارگاه ثامن الائمه برگزار خواهد شد.

مهربان بیان کرد: همچنین از امشب تمامی مساجد محلات در سطح شهر جشن‌های شب و روز میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را برگزار خواهند کرد.

{$sepehr_key_14940}