معابر مشهد برای مقابله با کرونا پاکسازی می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی افزود: جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماریهای ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: با تاکیدات ویژه‌، در خصوص جلوگیری از شیوع بیماریهای ویروسی، هماهنگی لازم جهت اجرای موارد بهداشتی، توسط عوامل حوزه خدمات شهری انجام شده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن ویژه سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های پارکها، آسانسورها و پله های برقی از جمله مواردی است که در دست اقدام می‌باشد.

 

یعقوبی با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی، در مواردی نیز باید محدودیت‌هایی اعمال شود، اضافه کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، برخی از مراسمات و همایشها در شهرداری، جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای ویروسی لغو گردیده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

 

وی افزود:در سطح تمامی مناطق شهر اقدامات ویژه ای در خصوص این موضوع با آموزش اکیپ های مختلف در حال اجرا می باشد و در بازارهای شهرداری نیز اقداماتی در حال برنامه ریزی است تا مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد نشود.