یک میلیون و ۷۰۰ هزار تماس منجر به عملیات با سامانه ۱۱۰ پلیس در خراسان رضوی

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جواد جهانشیری به مناسبت روز نیروی انتظامی اظهار داشت: از هفته فراجا در سال گذشته تا امروز ۱۳ مهر ماه و آغاز هفته فراجا بیش از پنج میلیون تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ برقرار شد که حدود ۳۵ درصد این میزان منجر به عملیات شد.

وی اضافه کرد: نیرو‌های استان در حوزه‌های مختلف روزانه بیش از چهار هزار ماموریت را به مرکز فرویت‌های پلیسی اعلام می‌کنند که از این میان تصادفات، نزاع و سرقت بیشترین فراوانی را به خود اختصاص می‌دهد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال حدود ۲.۵ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش داشته است.

{$sepehr_key_15359}

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار تماس از این تعداد درخواست ارشاد و راهنمایی بود، همچنین این مرکز درگیر تماس‌های مزاحمی است لذا خانواده‌ها باید به فرزندان خود آموزش دهند که از برقراری تماس مزاحمتی با این مرکز خودداری کنند.

جهانشیری تاکید کرد: پلیس از همه توان خود برای ارتقای احساس امنیت و مبارزه با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه استفاده می‌کند که هوشیاری و همراهی شهروندان نیز در این مسیر می‌تواند یاریگر پلیس در انجام رسالت خود باشد.

منبع: ایرنا