شمار تلفات صهیونیست‌ها به ۱۱۰۰ کشته رسید

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که همچنین شمار زخمی‌های رژیم صهیونیستی در حملات مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۲ هزار و ۷۴۱ تن افزایش یافته است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که در عملیات طوفان الاقصی که روز شنبه آغاز شده، تاکنون یک هزار صهیونیست کشته، ۲ هزار و ۳۸۲ نفر زخمی شدند که ۲۲ نفر از آن‌ها امیدی به زنده ماندنشان نیست و ۳۴۵ نفر دیگر هم در وضعیت وخیم و خطرناک هستند.

از سوی دیگر، روزنامه تایمز اسرائیل نیز نوشت که دستکم ۱۰۰ اسرائیلی در نوار غزه اسیر هستند در حالی که گزارش‌های رسانه‌ای نشان می‌دهد شمار اسرای اسرائیلی ۱۷۰ تن است.

رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب نیز فاش کردند که نیرو‌های امداد و نجات صهیونیست‌ها ۱۰۰ جسد را در شهرک صهیونیستی "بئیری" در مجاورت غزه پیدا کردند.

از سوی دیگر و براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین تاکنون در حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه و اطراف آن ۶۸۷ تن به شهادت رسیدن که از این تعداد ۱۴۰ تن کودک و ۱۰۵ زن هستند.

براساس این گزارش همچنین شمار مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز به سه هزار و ۷۲۶ تن رسیده که ۱۰ درصد از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_16063}