سرقت در کشور، در شیب کاهش | شیب سرقت‌ها از ۱۹ درصد به ۴ درصد کاهش یافته است

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد رضا رادان در آیین افتتاحیه کلانتری ۲۱ (منطقه استادان) شهر همدان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور گفت: مردم در موضوعات مختلف امنیت، شامل اراذل و اوباش و اوباش گری، سارقان و سرقت‌های که بعضاً اتفاق می‌افتد دغدغه‌هایی دارند که ما در این رابطه موضوع امنیت محله محور را مورد توجه قرار دادیم.

وی افزود: بحمدالله طرح برخورد با اراذل و اوباش در مرکز و در برخی از استان‌ها شروع شده و در استان‌های دیگر نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

سردار رادان با تاکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس در بازدارندگی از شرارت و اوباشگری گفت: قبلا هم قول دادیم که اراذل و اوباش اگر می‌خواهند ما را امتحان کنند مطمئن باشند که بر آن‌ها سخت خواهد گذشت.

{$sepehr_key_16339}

این مقام ارشد انتظامی کشور در رابطه با طرح امنیت محله محور گفت: همکاران ما وظیفه دارند با معتمدین، بزرگان و ذی نفوذان محلات تماس داشته باشند و جلسه بگذارند و مشکلات محلات را از زبان آن‌ها بشنوند و تمام آنچه را که بُعد انتظامی داشته باشد را پیگیری کنند و مجدداً با آن‌ها جلسه بگذارند و این تعامل دوطرفه به صورت مستدام و پی در پی صورت خواهد گرفت.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش شیب سرقت‌ها گفت: بحمدالله در سایه تلاش‌های صورت گرفته در بحث مقابله با سارقان، شیب سرقت‌ها از ۱۹ درصد به ۴ درصد کاهش یافته و در تلاش هستیم تا این رقم را به صفر برسانیم.

فرمانده انتظامی کل کشور در خاتمه بیان داشت: ان شاءالله در آینده نزدیک مردم در رابطه با کنترل سرقت و سارقان حرفه‌ای که سرقت به کسب شان تبدیل شده، خبر‌های خوبی خواهند شنید.

منبع: ایسنا