بیانیه بنیاد فرهنگی و اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران در حمایت از مردم فلسطین
رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، بنیاد فرهنگی و اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را در مناطق اشغالی محکوم کرد و خواستار پایان بخشیدن به ادامه جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر وکودک کش صهیونیستی شد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

چه زود وعده‌های الهی تحقق پیدا کرد و اراده و عزم فولادین رادمردان جبهه مقاومت که از سنگ و فلاخن آغاز و به پهباد و موشک‌های میان برد کنونی انجامیده، واقعیت نظام سست‌تر از لانه عنکبوتی‌شان را به رغم آشکار ساختن، به شدت درهم پیچیده است.

ما مهاجرین افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر و تشکر از رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت درخصوص فرو پاشاندن هیمنه پوشالی گنبد دروغین به اصطلاح آهنین دشمن، به یکایک این رزمندگان دست مریزاد گفته و در حمایت همه جانبه آنها، با تمامی توان اعلام حضور وهم افزایی می‌نمائیم.

از همه جوامع اسلامی و بین المللی خواستاریم تا با حضور فعال و انسان دوستانه در عرصه همکاری‌های سیاسی اقتصادی، محکومیت اشغالگران و ارسال کمک‌های بشر دوستانه و پایان بخشیدن به ادامه جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر وکودک کش صهیون، ایفای وظیفه اسلامی وانسانی نمایند.

{$sepehr_key_16666}