واکنش قلعه‌نویی به تقابل با کارلوس کی‌روش
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل اردن به فینال تورنمنت چهارجانبه این کشور راه یافت. به این ترتیب تیم ملی ایران باید رخ در رخ تیم ملی فوتبال قطر قرار بگیرد.

این اولین تقابل امیرقلعه‌نویی با کارلوس کی‌روش است. قلعه‌نویی در واکنش به برخورد با سرمربی سابق تیم ملی که او اکنون به جایش روی نیمکت تیم ملی قرار گرفته، این جملات را به زبان آورده است: «به تیم قطر و کی‌روش بخاطر صعود به دیدار نهایی تبریک می‌گویم. کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است. امیدوارم دیدار برابر قطر بازی خوبی شود، اما واقعیت این است کیفیت زمین، دلخواه نیست.» 
{$sepehr_key_16776}
قلعه‌نویی از نمایش تیم ملی مقابل اردن راضی است و این جملات را به زبان آورده است: «از این خوشحالم که تیم ملی فوتبال زیبا بازی می‌کند و حتی روز بدش هم سه گل می‌زند. البته ایراد کار در ساختار دفاعی بوده که آن را هم ان‌شاءالله برطرف می‌کنیم. در پایان خواهشم از همه این است که به فوتبال کمک کنند. اینکه بخواهند فدراسیون فوتبال و تیم ملی را بزنند، این موضوع هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.»

تیم ملی فوتبال ایران در فینال تورنمنت قطر قرار است عصر سه شنبه مقابل تیم ملی قطر قرار بگیرد و یک روز بعد از آن راهی تهران خواهد شد.