انفجار در خیابان کوشش مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار توام با آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفاء حریق و نجات و امداد ایستگاه های ۴و ۲۰ را به محل حادثه در خیابان کوشش اعزام کرد.

 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، مالک یک منزل مسکونی در شرایطی خطرناک و ناایمن اقدام به پر کردن پیک‌نیک با سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع کرده بود که به دلیل انتشار شدید گاز مایع در محیط منزل اش و ایجاد جرقه از آبگرمکن موجود در محل، انفجار مهیب توام با آتش سوزی به وقوع پیوسته بود که منجر به سوختگی شدید این مرد میانسال و ایراد خسارات مالی فراوان به این واحد مسکونی دو طبقه شده بود.

 

وی گفت: در پی این اتفاق آتش نشانان ضمن نجات فرد حادثه دیده از محل آتش سوزی این حریق را مهار و فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

 

شایان ذکر است، علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.