تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی + فیلم
رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین ظهر امروز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر با حضور تولیت آستان قدس رضوی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

{$sepehr_media_862114_640_360}

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم با اشاره به اینکه جنایات اسراییل در غزه و بیمارستان معمدانی پرده از تزویر، دورویی و ریای مدعیان حقوق بشر برانداخت، گفت: هر کسی که با جنایت این روز‌های اسراییل در غزه ساکت نماند و در دفاع از انسان‌های مظلوم و زنان و کودکان پرپر شده و در مقابله با ظلم ظالمان حرکتی انجام دهد پیش خدا ماجور است.

وی اظهار کرد: پارسال دشمنان به خونخواهی یک زن با شعار زن زندگی آزادی قصد داشتند ایران را به آتش بکشند و همه نهاد‌های حقوق بشری و ظرفیت رسانه ای، دیپلماسی، هنری و ورزشی و تبلیغاتی را به میدان آوردند تا به صورت ملت ایران چنگ زنند، اما امروز در مقابل جنایات اسراییل همه آن‌ها ساکت هستند.

رستمی افزود: تجمع امروز ما در حرم مطهر رضوی دارای پیام‌هایی است از جمله این که در این میدان روشن، هر انسانی که سکوت کند و راضی به رفتار اسراییل باشد روسیاه شده و دروغ و نفاق آن‌ها در دفاع از حقوق بشر اثبات شده است.

وی ادامه داد: نتیجه حاکمیت طاغوت، چه طاغوت روشن جنایت، مثل صدام، هیتلر و چنگیز یا طاغوت‌های نقابدار و لبخند به لب و دستکش مخملی بر روی مشت فولادی همین است. ظلم و جنایت می‌شود و افراد بیگناه کشته می‌شوند، اما صدایی از حاکمان طاغوت شنیده نمی‌شود. ملت‌های منطقه در زیر سیطره چنین طاغوت‌هایی هستند اینجاست که باید قدر ولایت الهی و زندگی در جامعه‌ای که هنوز در آن غیرت نمرده است را بدانیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خون ملت‌های منطقه به جوش آمده است، اما نظام‌های منطقه به جای همراهی با ملت خود باید جلو ملت خود بایستند تا به اسراییل تعرض نشود.

{$sepehr_media_862115_640_360}

وی با بیان این که از برکت انقلاب و اسلام مقاومت نتیجه داده است افزود: مقاومت و بیداری اسلامی مستضعفان و مظلومانی که با سنگ شروع کردند در «طوفان الاقصی» کاری کردند که هیمنه اسراییل را شکست و افسانه شکست ناپذیری اسراییل فروریخت و قابل ترمیم نیست و جنایات اسراییل برای این است که عملیات طوفان الاقصی فراموش شود.

در ادامه مراسم، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در وصف مظلومیت شهدای غزه به نوحه سرایی پرداخت.