مراسم «استغاثه» در حرم مطهر رضوی و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود
رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم فلسطین که در روز‌های اخیر شدت یافته، شب گذشته به اوج خود رسید و به شهادت صد‌ها فلسطینی در بیمارستان المعمدانی منجر شد.
به دنبال این فاجعه انسانی، با دستور تولیت آستان قدس رضوی امروز حرم مطهر امام رضا(ع) حال و هوای عزا به خود گرفت تا همدلی عموم مسلمانان با مردم ستمدیده فلسطین، در اماکن مذهبی جهان اسلام نیز نمود داشته باشد.

{$sepehr_key_17600}
همچنین امشب مراسم استغاثه در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد و زائران رضوی از درگاه خدا و محضر حضرت ولی عصر(عج)، برای مردم ستمدیده فلسطین طلب یاری خواهند کرد. این مراسم امشب (۲۶ مهرماه) پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در محل رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی با نوای ذاکر اهل بیت(ع)، امیر عارف برگزار می‌شود و فردا شب در همین زمان نیز حاج میثم مطیعی ذاکر این مراسم در حرم مطهر خواهد بود.
در همراهی با آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام هشتم(ع)، بقاع متبرکه سراسر کشور نیز امشب محل برگزاری مراسم استغاثه خواهد بود و عموم مردم ایران یک‌صدا برای یاری مردم فلسطین، دست دعا به سوی آسمان دراز خواهند کرد.