تجهیزات دفاعی نیروی زمینی جمهوری اسلامی هوشمند، نقطه‌زن ودورزن هستند

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مأموریت اصلی تمامی رده‌های فرماندهی و کارکنان نیرو‌های مسلح، حفظ و ارتقای توان و آمادگی رزمی است، اظهار داشت: همه اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف با تکیه بر همین اصل صورت می‌گیرد.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به وجود مؤلفه‌های متعدد در ارتقای توان رزمی نیرو‌ها افزود: حتی ساخت منزل سازمانی برای کارکنان که موجب رفع دغدغه‌ها و تأمین امنیت روانی آن‌ها می‌شود نیز به ارتقای توان رزمی نیرو‌ها کمک می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از مؤلفه‌های ارتقای توان رزمی را تجهیزات برشمرد و گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات طرح «لبیک ۲» را طراحی کرده که به تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز رسیده است.

{$sepehr_key_17795}

وی با اشاره به تجهیزات موجود در نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: تجهیزات ما متناسب با جنگ‌های آینده است، و از چهار ویژگی هوشمندی، نقطه‌زنی، دورزنی و قابلیت شبکه شدن برخوردار هستند.

امیر سرتیپ نعمتی به جهش بالای نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در نیروی زمینی ارتش صورت گرفته و در حوزه رزم زمینی، جنگال، پهپاد، ارتقای تانک‌ها، توپ‌ها و سلاح‌های ضد زره، پیشرفت‌های زیادی در چند سال اخیر داشته‌ایم.

منبع: ایسنا