نظری: در حوزه رسانه باید کار منسجم محتوایی و تشکیلاتی انجام گیرد

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در شورای اداری و اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها تلاش‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف زیر ساختی انجام می‌دهند. این اقدامات نیز در قالب طرح و برنامه است. مبتنی بر سند تحول دولت، اعتقاد به سند استانی نیز داریم و با یک برداشت و انتقال مفهوم به دستگاه‌ها کار را آغاز کردیم.

وی گفت: تلاش کرده‌ایم در راستای سند تحول دولت ما نیز دارای نقشه و‌مسیر باشیم و براساس سند تحول، طرح‌های تحولی و‌پروژه‌ها را اجرا می‌کنیم.

به گفته وی، در حوزه اطلاع رسانی و رسانه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است. انتظار این است که اطلاع رسانی متمرکز بر ماموریت باشد و یکی‌از الزمات ماموریت نیز تلاش در موضوعات رسانه است.

نظری خاطرنشان کرد: توقع داریم اقدامات رسانه‌ای و‌اطلاع رسانی از مرکز به صورت شبکه‌ای صورت بگیرد. لازم است یک کار منسجم از نظر محتوایی و هم از نظر تشکیلاتی صورت بگیرد.

نظری ادامه داد: نباید تحت تاثیر عملیات روانی تصمیم بگیریم یا تصمیم‌های درست تحت تاثیر عملیات‌های رسانه‌ای قرار بگیرد. تصمیم‌گیری‌ها نیز باید خوب اطلاع رسانی شود و در تصمیم‌گیری‌ها تحت پشتیبانی رسانه‌ای باشند.

وی تاکید کرد: کار رسانه‌ای نیز جزوی از عملیات‌های کاری ماست که باید مدیران روی‌آن تمرکز داشته باشند.