ایجاد مسیرهای تردد و فضاهای ایمن در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسین‌قلی‌زاده مقدم در مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد عنوان کرد: زحمات تمامی همکاران ما در شهرداری مشهد امروز منتج به این شده است که خدمت دیگری را در این شهر به محضر بانوان ارجمند و مادران عزیز شهر و‌ کشورمان تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش و احتمام مدیریت شهری در این دوره بر این بوده که فضای آسایش و ورزش را به شهروندانی که مایل به فعالیت در فضاهای تفریحی و تفرجی هستند را فراهم کند.

شهردار منطقه ۹ مشهد با یادآوری اینکه بالغ بر ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان به پارک‌های مشهد خانم‌ها و بانوان هستند، اظهار کرد: برای اینکه فضایی را در شهر شاهد باشیم که بانوان ما بدون دغدغه بتوانند از یک فضای مانند این پارک استفاده کنند سیاست گذاری‌هایی شده که امروز شاهد یکی از خاص‌ترین آن‌ها هستیم.

حسین‌قلی‌زاده مقدم تصریح کرد: تمام تلاش در اجرا و بهره‌برداری این مجموعه بر این بوده که در کنار حفظ فضای بکر مجموعه باغ وکیل آباد، مسیرهای تردد و فضاهای ایمنی را برای ورزش‌ تعریف کنیم. از جمله تمهیداتی که در این فضاها تعریف شده است می‌توان از زمین های ورزشی تخصصی بدمینتون، تنیس، والیبال، بسکتبال و تمرکز ذهن نام برد مه حاصل تلاش همفکری مدیریت شهری بوده است.

{$sepehr_key_17855}

{$sepehr_key_17841}