ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه + فیلم
مرتضی محمدپور

به گزارش شهرآرانیوز، عرصه میدان فلسطین مشهد از دقایقی قبل شاهد حضور پرشور گروه‌های مختلف مردمی در مشهد برای حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه است.

{$sepehr_media_863490_640_360}

۱۲ روز قبل، مشهدی‌ها با حضور در این میدان، اجرای موفقیت‌آمیز عملیات بزرگ «طوفان‌الاقصی» علیه نیرو‌های رژیم صهیونیستی، از سوی مقاومت اسلامی فلسطین را جشن گرفتند و اجتماع بزرگ و جشن مردمی خود را با عنوان «قیام مظلوم» برپا کردند، اما اکنون انعکاس غیرت اسلامی و خشم انقلابی مشهدی‌ها در اجتماع «اَین مُنتَقِم» انعکاس یافته و مردم از هر طیف و گروه و سلیقه خاص، با کودکان بی‌دفاع و شهدای مظلوم غزه اعلام همبستگی کردند. مشهدی‌ها با همان چفیه عربی و سربند یا مهدی (عج)، این بار تصاویر شهدای مظلوم غزه و قربانیان جنایات صهیونیست‌ها را در دست داشتند و ندای «مرگ بر اسرائیل»، «حیدر حیدر» و «حزب‎ا... پیروز است، اسرائیل نابود است» آن‌ها در سرتاسر عرصه میدان طنین‌انداز شده بود.

ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه

در عرصه میدانی، اگرچه جنگ همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی ناتوان از پاسخ به عملیات گردان های عزالدین قسام و گروه‌های مختلف مقاومت، زنان و کودکان بی‌پناه را آماج بمباران‌های بی‌وقفه قرار می‌دهد، اما بسیج مردمی فراگیر در کشور‌های منطقه و حتی ملت‌های جهان در حال تشکیل است و هشتگ های مرتبط با جنایات صهیونیست‌ها در شبکه‌های مختلف اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود.

ای قدس، تو تنها نیستی، ما با تو هستیم | گزارشی از خروش مشهدی‌ها در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‎ها در غزه

تصویر شهرک‎نشینان صهیونیست که با وحشت روی زمین خوابیده‌اند، طنین صدای آژیر خطر در شهرک‌های اشغالی و البته دستپاچگی مقامات حکومتی و افسران نظامی اسرائیل در جریان عملیات طوفان‌الاقصی، شاید مرهمی بر خشم فروخورده مسلمانان و همه آزادگان عالم باشد، اما اخبار و صحنه‌هایی که این روز‌ها از غزه در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی انتشار پیدا می‌کند، دوباره کینه و نفرت از جنایتکاران صهیونیست را به حدی رسانده که شاید تعبیر وزیر امور خارجه کشورمان، بهترین توصیف ممکن باشد: «انگشت‌ها روی ماشه قرار گرفته‌اند، ساعت صفر نزدیک است».

{$sepehr_key_17860}