جذب مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر کشت‌کار با اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت ۲ هفته تا ۶ آبان ماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: فرآیند به‌کارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تأیید واحدهای استانی، برای تأمین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و همچنین رشته‌های جدید در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تأمین مدرس موردنیاز مراکز آموزشی، طبق زمان‌بندی مناسب صورت پذیرد. 

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸سال و حداکثر ۶۵سال است و جذب مدرس به‌صورت بومی در واحدهای استانی صورت می‌گیرد.

{$sepehr_key_17919}

کشت کار افزود: ملاک ثبت‌نام قطعی متقاضیان در این فراخوان، تکمیل فرم‌های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: ظرفیت پیش‌بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳۸۰۹نفر است که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش‌های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: دانشگاه تلاش می‌کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی  اعلام کند تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش‌های اشتغال‌محور بهره‌مند شویم.