کدخدایی: امکان تایید صلاحیت افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده اند، وجود دارد

به گزارش شهرآرانیوز، عباسعلی کدخدایی روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا کسانی که در دوره قبل رد صلاحیت شدند و یا اعتبارنامه آن‌ها رد شد، احتمال تأیید صلاحیت آن‌ها وجود دارد اظهار کرد: در خصوص بررسی صلاحیت‌ها، همیشه اعلام شده که بررسی صلاحیت‌ها برای همان دوره خاص خودش است و فرقی نمی‌کند که در انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و یا سایر انتخابات باشد.

وی افزود: بنابراین بررسی صلاحیت‌ها در هر دوره‌ای از نو شروع می‌شود و امکان تأیید صلاحیت این افراد همیشه وجود دارد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهار راهبرد مهم مورد نظر رهبری در انتخابات شامل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، تصریح کرد: شورای نگهبان در چارچوب بحث نظارت آموزش‌های لازم را به عوامل نظارتی خود داده است و همکاری‌ها و جلسات متعددی با متولیان در وزارت کشور داشته است.

{$sepehr_key_17983}

کدخدایی اظهار امیدواری کرد با نظارت‌های دقیقی که این بار انجام می‌شود به سمت تحقق راهبرد‌های اساسی مورد نظر مقام معظم رهبری گام برداریم.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و موقع انتخابات تهدید‌ها و توطئه‌ها و دشمنی‌ها افزایش پیدا می‌کند که می‌طلبد مردم همواره در صحنه حضور داشته باشند.

منبع: ایرنا