۲ خواهر جیب‌بر حرفه‌ای در مشهد به دام افتادند (۱ آبان ۱۴۰۲)

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمدنگهبان اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره جیب بری در اماکن شلوغ هسته مرکزی شهر مشهد توسط دو سارق زن، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود مشخص شد، که ۲ زن با استفاده از شلوغی فروشگاه‌ها و در غفلت فروشندگان اقدام به جیب بری از شهروندان می‌کنند.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: ماموران کلانتری بانوان با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و سرانجام روز گذشته آن‌ها را در حال پرسه زنی در محدوده خیابان نواب صفوی مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از ۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۴ قطعه سکه پارسیان جعلی و بیش از هزار قطعه انواع کارت و پوشش سکه با نام نشان طلافروشی‌های معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که متهمین دارای چندین فقره سابقه سرقت می‌باشند در بررسی فنی گوشی‌های تلفن همراه کشف شده مشخص شد ۵ دستگاه از این گوشی‌های مسروقه است که با مالباخته‌ها تماس و گوشی‌های به آن‌ها تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری همدستان آن‌ها در خصوص تهیه و توزیع سکه‌های جعلی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

{$sepehr_key_18418}