در دیدار استاندار با مردم بخش باجگیران و دهیاران چه گذشت؟
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری صبح امروز با سفر به شهرستان قوچان و بخش باجگیران با دهیاران و مردم منطقه و روستای رهورد به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده عالی دولت از نزدیک مسائل زیرساختی و اقدامات صورت گرفته در ۲۶ روستای بخش باجگیران را پیگیری و دستورات لازم برای توسعه زیرساخت‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌های درحال اجرا را صادر کرد.

وی همچنین در بخش دیگر سفر خود از نزدیک با مردم دیدار و‌ گفت‌وگو کرد و همچنین پیگیر حل مشکلات برخی از افراد شد. در ادامه این سفر نیز از خانواده شهیدبابارستمی تقدیر و قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت نیز در حاشیه این دیدار گفت: این روستا مزین است به نام شهید بابارستمی که از شهدای برجسته و‌ محوری استان خراسان رضوی است. امیدواریم با تلاش همه مردم و مسئولان مربوطه و فرمانداران و بخشداران بتوانیم گره از مشکلات مردم در ابعاد مختلف باز کنیم.

وی افزود: دهیاران برای ما اهمیت دارند، زیرا به مردم روستا خدمت‌رسانی می‌کنند و از طرفی هم روستا نیز برای ما اهیمت زیادی دارد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی تصریح کرد: همه موارد مطرح شده باید پیگیری شود. دهیاران و بخشدار و فرماندار باید پیگیر باشند تا همه مسائل و گرفتاری‌های مردم حل شود. همه باید بسیج شویم تا از مردم گره‌گشایی‌شود.

{$sepehr_key_18570}