نارضایتی مدیران استقلال از اظهارات اخیر مهدی‌هاشمی‌نسب
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از اظهارات اخیر مهدی‌هاشمی نسب علیه مدیران پرسپولیس راضی نیستند و قرار است درباره اینکه استقلال با چنین اظهاراتی وارد حاشیه نشود به هاشمی نسب تذکر بدهند.

ظاهرا میان مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توافق شده از تنش زایی میان دو باشگاه کاسته شود وبه همین دلیل هم نه باشگاه استقلال بابت ماجرا‌های نقل و انتقالات از پرسپولیس شکایت کرد ونه استقلال چنین اقدامی انجام داد.
{$sepehr_key_18786}
به همین دلیل مدیران دو مجموعه راضی نیستند تحت هیچ شرایطی بین دو باشگاه تنش ایجاد شود و این مسائل به دربی‌های کشیده شده و جو آن بازی‌ها بی دلیل تخریب شود. حتی خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز جواب اظهارات هاشمی‌نسب را نداد تا آتش اختلافات شعله‌ور نشود.  

با توجه به اینکه چنین استراتژی در لایه‌های مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تصویب رسیده باید منتظر تذکر شفاهی مدیران باشگاه استقلال به مهدی هاشمی‌نسب بابت اظهارات اخیرش بود.

هاشمی‌نسب به تازگی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس اظهاراتی انجام داد که موجب ایجاد تنش شد، اما مدیران استقلال اعتقاد دارند که هیچ لزومی نداشت هاشمی‌نسب این چنین در یک رسانه ظاهر شده و اظهارات تندی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس به زبان بیاورد.