تاریخ و ساعت بازی استقلال و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | خیز دوباره استقلال برای صدر
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. آبی‌ها در شرایطی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرند که جنگ مدعیان بالای جدول بسیار جذاب دنبال می‌شود و شاگردان نکونام اگر ۳ امتیاز کامل بازی را کسب نکنند باید بعد از پرسپولیس قرار بگیرند. استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان روی دور برد افتاد و سه بازی متوالی را با پیروزی به پایان رساند و به صدر جدول تکیه زد.


در سوی دیگر میدان هم آلومینیومی قرار دارد که خیلی شبیه شعبه دوم باشگاه استقلال است. مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و اسماعیل شریفات بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته سابقه پوشیدن پیراهن آبی‌های پایتخت را داشته‌اند و حالا باید مقابل این تیم قرار بگیرند. این دو تیم در فصول اخیر ۶ مرتبه در لیگ برتر باهم مسابقه داده‌اند که استقلال ۲ برد و ۴ تساوی را به‌دست آورده و اراکی‌ها هنوز موفق به شکست دادن رقیب نامدار خود نشده‌اند.


استقلال با کسب ۱۵ امتیاز به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول جای دارد و آلومینیوم هم با ۱۲ امتیاز تیم چهارم جدول است.

{$sepehr_key_18881}