رویداد خلاق و نوآور روایت شهر در مشهد برگزار شد (۴ آبان ۱۴۰۲)
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد خلاق و نوآور روایت شهر امروز ۴ آبان ماه، با هدف حل مسائل و ارائه طرح‌های هنری از سوی دبیرخانه روایت شهر با حضور مستندسازان و فیلم‌سازان، کارشناسان مسائل شهری، اهالی رسانه و گروه‌های تئاتر و استودیوهای ساخت فیلم و کلیپ برگزار شد.

{$sepehr_media_868700_640_360}

در این رویداد، مسائل شهرداری مشهد توسط ١۵کارشناس در حوزه‌های معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک، گروه پدافند غیرعامل، ایمنی و بحران و معاونت شهرسازی شهرداری مشهد به مخاطبان ارائه می‌شود و پس از آن مخاطبان ضمن مشورت با منتورهای دبیرخانه، مسائل موردنظر را انتخاب می کنند.

در این رویداد در حوزه خدمات شهری درخصوص مسائل شهری همچون کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد و بلاصاحب، آلودگی هوا و صوت در شهر، کنترل و مبارزه با جوندگان شهری، کاهش معضلات زباله‌گردی و مزاحمت‌های شغلی ارائه می‌شود.

در ادامه این رویداد در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی جذب استعداد‌های ورزشی شناسایی شده در مسابقات محلات شهر مشهد و راه‌های پیشگیری از تکدی‌گری و فرهنگ‌سازی برای کمک به نیازمندان غیر‌حرفه‌ای، در حوزه حمل و نقل و ترافیک در خصوص فرهنگ استفاده از دوچرخه و پیشگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک و پیاده‌رو و عدم پرداخت کرایه اتوبوس از سوی برخی استفاده‌کنندگان اتوبوس و حمل و نقل عمومی، در حوزه پدافند غیرعامل موضوع ایمنی و بحران درخصوص نگهداشت نیرو‌های دوام ثامن، جزیره‌ای عمل کردن کلیه حوزه‌های شهرداری در مباحث ایمنی و بحران ارائه خواهد شد. همچنین در حوزه شهرسازی تخلفات ساختمانی معرفی خواهد شد.

{$sepehr_key_18886}