رشد چشمگیر خراسان رضوی در جذب بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر طی یک سال گذشته
نگار نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، سجاد طاهری در نشستی با کارگزاران برتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی اظهار کرد: بسیار علاقه‌مند به نشست با کارگزاران به دلیل نقش و جایگاهی که دارند، هستم، زیرا مسیر موفقیت صندوق از صف می‌گذرد و این شما کارگزاران هستید که صندوق را با آن رسالت و شرح وظایفی که دارد موفق خواهید کرد.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی در یک سال گذشته رشد چشمگیری در عملکرد خود داشته و درحال حاضر از لحاظ تعداد بیمه شده در رده دوم کشور جای گرفته است.

طاهری بیان کرد: به دست آوردن قهرمانی سخت و از آن سخت‌تر حفظ قهرمانی است که قطعا مدیرکل استان و تیم همراهشان این مهم را تکرار خواهند کرد.

وی، تحول‌گرایی و گسترش عدالت اجتماعی، یعنی فراهم آوردن بستر لازم برای بهره‌مندی آحاد مردم بویژه اقشار محروم جامعه از امکانات را از ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، تکلیف برای ما تمام شد و بایستی این سیاست‌ها را در سرلوحه امورات خود قرار دهیم.

معاون بیمه و هماهنگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور بر لزوم نظارت بر عملکرد کارگزاری­‌ها، کیفی سازی خدمات ارائه شده به مردم در کارگزاری‌ها و جلب رضایت حداکثری بیمه شدگان تأکید و این مهم را هدف اصلی صندوق عنوان کرد.

در ادامه عباسعلی برونسی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  خراسان رضوی گزارشی از وضعیت بیمه شدگان، کارگزاران، برنامه‌های آینده صندوق برای محقق شدن سهمیه تکلیفی و استفاده از ظرفیت‌های جدید، برای گسترش چتر بیمه‌ای جامعه هدف را ارائه کرد.

وی افزود: همراهی کارشناسان و کارگزاران در یک سال گذشته باعث شد شرایط متفاوت و تغییرات محسوس در مرتبه و رشد بیمه  خراسان به وجود آید.

در ادامه این دیدار کارگزاران و  کارشناسان صندوق ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود، راهکار‌هایی در راستای برطرف شدن موانع جذب بیمه شده جدید و تمدید بیمه شدگان بیان کردند.

{$sepehr_key_19065}