شهردار مشهدمقدس: رفتار‌ها در حوزه بازرسی باید جنبه «بازدارنده» داشته باشد

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضاقلندرشریف، در جمع پرسنل اداره کل بازرسی شهرداری مشهد به مناسبت روز بازرس، با تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده در این حوزه افزود: بازرسی وظیفه خاص و ویژه‌ای دارد؛ وظیفه حوزه بازرسی رصد و کنترل دقیق برای اجرای صحیح قوانین است.

وی بابیان اینکه ساختار منظمی دراین حوزه تشکیل‌شده تا از انحرافات و تخلفات احتمالی پیشگیری کند اظهار کرد: بر همین اساس چه در حوزه بازرسی و چه در حوزه حراست قطعاً نباید به دنبال «مچ‌گیری» باشیم بلکه رفتارها در حوزه بازرسی باید جنبه «بازدارنده» داشته باشد و برای تحقق این مهم باید به‌موقع به مسائل ورود کنیم.

{$sepehr_key_19400}

شهردارمشهدمقدس اضافه کرد: معتقدیم بسیاری از تخلفات بعضاً ناشی از بی‌دقتی و بی‌اطلاعی از قوانین است و تنها بخش بسیار اندکی از تخلفات اداری دارای «پشت‌صحنه» است.

قلندر با تأکید براین که کار حوزه بازرسی بسیار دقیق و نیازمند نکته‌سنجی است خاطرنشان کرد: درب بازرسی باید به روی تمام همکاران باز باشد که خوشبختانه همین‌گونه نیز هست .

وی با اشاره به اینکه همکاران باید با بازرسی احساس راحتی کرده و مسائل احتمالی را مطرح کنند افزود: درمجموع معتقدیم تذکر به‌موقع سبب می‌شود خیلی از تخلفات و مسائل شکل نگیرد و دراین حوزه؛ بازرسی باید پیشگام باشد.