استقلال: نگران کسر امتیاز نیستیم
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا نگران شکایت مطرح شده علیه این باشگاه نیستند، این واکنش را نشان داد:« به هیچ، عنوان مشکلی نداریم و آماده دفاع هستیم. متاسفانه تیم‌ها تا درون خودشان دچار بحران و مشکل می‌شوند فرافکنی و به تیم‌های دیگر حمله می‌کنند که بتوانند به نظم سابق برگردند. در روز اخیر هم هرکسی از بچه، بزرگ و پیر پیدا شده، شروع به نوشتن علیه استقلال کرده است! سکوت ما را هم حمل بر ضعف نکنند.»

سمیعی ادامه داد:« سکوت ما به خاطر این است که عمق و ریشه ندارد که به آن توجه نمی‌کنیم. حرفی اگر منطقی باشد با قدرت در همان کمیته حاضر می‌شویم و با دلایل محکمه پسند از حقوق استقلال دفاع می‌کنیم. تیم‌ها اخلاق مدار باشند تا ما مجبور نباشیم مسائلی را عنوان کنیم که نباید عنوان شود.»

{$sepehr_key_19596}

عضو هیات مدیره استقلال درپایان حرف‌هایش گفت:« انتقاد حق قانونی افراد حاضر در فوتبال کشور است. در همان حکمی که صادر کردند به ماده 71 استناد شده که این ماده منتسب شده به عنوان تهمت و افترا یعنی باید صراحتا توهین صورت بگیرد. توهین هم باید علنی و صریح و نباید تفسیر بردار باشد. عناصر تحقق توهین در کلام نکونام وجود نداشت. به همین خاطر مشمول هیچکدام از مصادیق ماده 71 مقررات انضباطی نبود.»