انتصاب رئیس اداره دیپلماسی شهری شهرداری مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، در دیدار صمیمی محمدرضا قلندرشریف، شهردارمشهد مقدس و احمد معصومی فر، رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در شمال و شرق کشور، از سوی جمال حسن بارانی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی؛ حمید اصفهانی زاده به عنوان رئیس اداره دیپلماسی شهری شهرداری مشهد، منصوب و معرفی شد.

در همین راستا محمدرضا قلندر شریف در این جلسه اظهار کرد: از آن جا که واژه جهانشهر، مطلع اصلی شعاراقدامی این دوره از مدیریت شهری با تحت عنوان مشهدالرضا، جهانشهر برکت و کرامت است؛ مدیریت شهری در عملیاتی شدن سه گام اصلی اصلاح ساختاری، برش برنامه‌ای و بسته‌های اقدامی، اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی افزود: از همین رو گام ابتدای انجام شده و تمامی امور مرتبط با دیپلماسی شهری، ذیل معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی متمرکز شده است؛ لذا انتظار می‌رود اقدامی شایان و در شان مشهدالرضا جهانشهر برکت و کرامت با افق آینده نگرانه، محقق شود.

شهردار مشهد گفت: اداره دیپلماسی شهری یاور وزارت امورخارجه در کنشگری فعال در عرصه دیپلماسی‌های موازی خصوصا دیپلماسی شهری خواهد بود و تحقق مشهدالرضا، هاب دیپلماسی شهری ایران اسلامی، به عنوان اصلی‌ترین ماموریت راهبردی آن مورد انتظار است.

پیش ازاین حمیدرضا اصفهانی زاده ریاست گروه همکاری‌های بین المللی علمی تخصصی، دبیرمنطقه‌ی اورسیا و غرب آسیای متروپلیس، دبیردفتر آموزش انجمن جهانی کلانشهر‌ها (متروپلیس) را در کارنامه خود داشته است.

{$sepehr_key_19630}