مدال‌های زارع در موزه آستان قدس + عکس
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین زارع، قهرمان نام آور کشتی کشورمان، صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲) طی مراسمی مدال طلای مسابقات جهانی بلگراد و مدال طلای مسابقات آسیایی هانگژو را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. کشتی‌گیر با اخلاق کشورمان بعد از کسب مدال طلای مسابقات هانگژو، وعده اهدای مدال این مسابقات و مسابقات جهانی بلگراد به موزه حرم را داده بود و امروز این تصمیم خودش را عملی کرد.

مدال‌های زارع در موزه آستان قدس + عکس

زارع در مراسم اهدا مدال خود با اشاره به اینکه تاکنون هر مدال طلایی را کسب کرده ام به آستان علی بن موسی الرضا (ع) اهدا کرده‌ام، گفت: قبل از مسابقات جهانی و آسیایی نذر کردم که اگر مدال طلا کسب کنم آن را تقدیم آستان علی بن موسی الرضا بکنم و بعد از مسابقات شرایط و بستر فراهم شد و امروز طی مراسمی مدال‌ها را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم.

وی افزود: مهر حضرت رضا (ع) از کودکی همراه من بوده است و در زندگی هم لطف ایشان گره‌گشای من بوده است من هم سعی کردم این معامله دو سر سود را با ایشان انجام دهم و شکر خدا تا امروز سایه ایشان بر سر من بوده است و امیدوارم لطف ایشان کم نشود.

زارع گفت: همیشه قبل از مسابقات از امام رضا (ع) مدد می‌طلبم و امیدوارم همه ورزشکاران و نسل بعد از من بتوانند با امام رضا (ع) ارتباط بگیرند و از ایشان یاری بگیرند.

زارع پیش از این بعنوان خادم افتخاری آستان مقدس رضوی هم انتخاب شده بود و در حرم امام رضا (ع) به زایرین و مجاورین خدمت رسانی می‌کرد.

{$sepehr_key_20148}