برگزاری جلسه بررسی جبهه مقاومت در حسینیه هنر
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، این جلسه با حضور دکتر علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و جمعی از اهالی رسانه و عموم مردم برگزار شد.

علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امروز جبهه مقاومت به بلوغ رسیده است. مقاومتی که تنها سلاحش سنگ بود حالا مجهز به سلاح هایی شده است که توانسته ارتش رژیم اشغالگر را شکست دهد.

وی افزود: امروزه جبهه مقاومت فلسطین توانایی طراحی و اجرای انواع عملیات های نظامی را دارد. نظم آینده منطقه را این روزها مقاومت دارد رقم می‌زند.

سروش ادامه داد: این روزها برای اولین بار هم افزایی نیروهای مقاومت را به صورت یکدل و یکدست می‌بینیم که از همدیگر پشتیبانی می‌کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: امروزه بالاترین سطح بازدارنگی را در جبهه مقاومت در حال تماشا هستیم و بر این باور داریم که حماس و مقاومت فلسطین کافی است برای شکست رژیم اشغالگر اسرائیل.

وی افزود: ما باید با استفاده از زبان اقتصادی، استراتژیک و قدرت، مسائل را برای مردم کشور تبیین کنیم.

سروش گفت: این حجم از تمرکز آمریکا به روی ایران و تشدید تحریم‌ها، به دلیل لابی های رژیم صهیونیستی است. باید برای مردم نقش اسرائیل در مشکلات اقتصادی و حوزه‌های منطقه‌ای تبیین شود. حضور مداخله جویانه اسرائیل در منطقه، نقش محوری دارد که می‌تواند به ما آسیب بزند؛ و این موضوع باید برای مردم تبیین شود.

وی افزود: تا کنون به صورت خیلی اندک از نقش و کمک صهیونیست در جنایات پهلوی گفته شده است و اغلب مردم نمی‌دانند که به عنوان مثال تمام آموزش‌های ساواک برای شکنجه مردم را صهیونیست‌ها به  مزدوران پهلوی آموزش می‌دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری امروزه در یک شرایط فوق العاده تاریخی قرار داریم، در یک گردنه حساس، تهدیدزا و فرصت آفرین.

گفتنی است که در حاشیه این جلسه، علی سروش، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) به صورت مفصل به سوالات حضار در جلسه پاسخ داد و در پایان نیز افراد حاضر در جلسه به سخنان سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان گوش سپردند.

{$sepehr_key_20292}