پست اینستاگرامی قلندرشریف در خصوص دیدار با هیات رییسه فدراسیون وزنه‌برداری

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در خصوص دیدار با هیات رییسه فدراسیون وزنه‌برداری یک پست اینستاگرامی منتشر کرد.

{$sepehr_media_875595_640_360}

شهردار مشهدمقدس نوشت:

وُجودِ بارگاهِ منور رَضوی در قَلبِ ایران اسلامی موجب شده تا این شهر، بیش از دیگر کَلانشهر‌های کشور میزبانِ چهره‌هایِ ملی و بین‌‎المللی باشد؛ شَخصیت‌هایی که هرکدام به نحوی و در عرصه‌ای، نام "ایران" و "ایرانی" را در دنیا اعتلاء بخشیدند.

اخیراً هم فُرصتی فراهم شد تا دیدارِ صمیمی و دلچسبی با سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی، دو تَن از قهرمانان و مدال‌آوران جَهان و المپیک داشته باشم؛ سِتارگانِ فراموش نشدنیِ آسمانِ پُرفروغِ ورزش ایرانِ عزیز که با چیره شدن بر فولاد سخت و سرد، دلگرمی همه ما را رَقم زدند و شور و نشاطی بی‌بدیل در قلب هَشتاد میلیون ایرانی ایجاد کردند.

از دیدارِ با چهره‌های شاخصِ ملّی در حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و غیره، اهداف مختلفی، چون معرفی بیش از پیش #مشهد_مقدس و ظرفیت‌های این شهر در سَطح کشور و همچنین اطلاع‌رسانیِ اقدامات و عملکردِ مدیریت شهری در آن حوزه را دنبال می‌کنیم.

مشهد مقدس، شهر ظرفیت‌های سَرشارِ بالقوه و بالفعل است؛ باید با بهره‌گیری از بستر‌های مُختلف در جَهت به فعلیت رساندن ظَرفیت‌های بالقوه و شُکوفایی بیش از پیش ظَرفیت‌های بالفِعل گام برداشت.

{$sepehr_key_20454}

برگزاری رویداد‌های ورزشی یکی از بهترین فُرصت‌ها برای تحقق این نگاه مَحسوب می‌شود؛ با توجه به رویکرد حمایتی مدیریت شهری نسبت به ورزش و همچنین اثرگذاری ویژه آن بر حوزه اجتماعی، این نگاه را با جدیت در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی دنبال می‌کنیم.