طلافروشان حلقه‌های ازدواج را به دلیل نداشتن خریدار ذوب می‌کنند
طنین همتی

یوسف تقی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت بازار طلا در مشهد تصریح کرد: بازار طلا علیرغم ناآرامی‌های منطقه‌ای در هفته‌های اخیر که افزایش نسبی قیمت را به همراه داشت، اکنون از ثبات قیمت برخوردار است.

وی افزود: همین امر باعث شده رکود در این بازار حاکم باشد. مسلماً وقتی قیمت طلا کاهش می‌یابد و روند نزولی دارد، انتظار برای کاهش قیمت بیشتر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تقاضایی در این بازار نباشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مشهد یادآورشد: امسال فروشندگان طلا با ضرر قابل توجهی مواجه هستند و اکنون برای تأمین هزینه‌های جاری به عبارتی از جیب می‌خورند.
وی افزود: اگر در گذشته در مراسم عروسی خرید طلا مرسوم بود اکنون این بازار هم رونقی ندارد و به جرئت می‌توان گفت فروشندگان طلا حلقه‌های ازدواج را به دلیل نداشتن خریدار ذوب می‌کنند.

{$sepehr_key_20783}

به گزارش شهرآرانیوز، امروز، دوشنبه ۱۵ آبان ماه، در این لحظه در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵میلیون و ۲۵۰هزار تومان و ربع سکه بهار آزادی ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.