تقابل نیان و ایفاسرام در هفته چهارم لیگ برتر والیبال | شاگردان صمدی دست‌پر از اردکان بازمی‌گردند؟
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهارم لیگ برتر والیبال فردا، چهارشنبه ۱۷ آبان در شهر‌های در شهر‌های اردکان، ارومیه، یزد، تهران و اصفهان برگزار خواهد شد. نیان الکترونیک مشهد نیز در همین هفته از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه به مصاف ایفاسرام خواهد رفت.

نیان الکترونیک که با کوله‌باری از بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر امسال حاضر شده از ۳ بازی نخست خود یک پیروزی و ۲ شکست کسب کرده است.

تنها پیروزی شاگردان صمدی در مشهد و در مقابل مس رفسنجان رقم خورد که در یک بازی بدون نقص توانستند شاگردان محمد محمدکاظم را ۳ بر یک شکست دهند، اما در دو بازی دیگر خود، در هفته نخست ۳ بر ۲ مغلوب پاس گرگان شدند و در هفته سوم با نمایش یک بازی ضعیف ۳ بر صفر به طبیعت باختند.

حامد صمدی که پس از شکست نیان مقابل طبیعت عنوان کرده بود که روز بد تیمش بوده و اصلا تیم ضعیفی ندارد، حالا در پی جبران شکست قبلی باید دوباره در یک بازی خارج از خانه دیگر به مصاف ایفاسرامی برود که از ۳ بازی خود ۲ برد کسب کرده و در رده دوم جدول قرار دارد.

{$sepehr_key_21068}

در سوی مقابل شاگردان طلوع کیان نیز پس از دو برد پیاپی، در هفته گذشته ۳ بر ۲ به هورسان رامسر باختند و حالا به جبران شکست قبلی و عقب نماندن از کورس صدرنشینی به میدان خواهند آمد.

با وجود شرایط جدولی هر دو تیم و میزبانی ایفاسرام در سالن خود به نظر می‌رسد نیان الکترونیک برای جبران شکست قبلی خود مقابل طبیعت و کسب دومین پیروزی فصل خود کار سختی مقابل شاگردان طلوع کیان خواهند داشت.