حدادعادل: گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند کادرسازی است

به گزارش شهرآرانیوز، نشست توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی با عنوان دوره ایمان و امید یادواره شهید اصلانی در مشهد برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل در این نشست اظهار داشت: آینده از آن جوانان است و در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به کادرسازی، آموزش و استفاده بیشتر جوانان در تصمیم گیری‌های کلان کشوری و سیاسی است.

وی افزود: کشور ما برای ارتباط حاکمیت و حکومت یک حلقه مفقوده‌ای دارد و آن تشکل سیاسی است که ممکن است اسمش حزب یا شورا یا تشکل باشد و نیرو‌های انقلابی به صورت خیلی قوی در این حوزه عمل نکرده اند.

وی کم اعتنایی به جوانان، کم توجهی به بانوان، کم کاری در کادرسازی نسل جوان و حرف زدن به جای عمل را از مشکلات انقلاب اسلامی دانست و افزود: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آن‌ها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: وظیفه ما باید تقویت ایمان و امید در بین مردم و بویژه جوانان باشد و از هر کاری که به تضعیف این مفاهیم بینجامد پرهیز کنیم.

حدادعادل گفت: تشکل‌های سیاسی ما پیر شده اند و نتوانسته ایم جوان گرایی کنیم؛ با وجود اینکه منطق انقلاب روشن است و با این منطق می‌توان جوانان را جذب کرد، اما زیرساخت‌های صحیح را ایجاد نکرده ایم.

وی بیان کرد: جرأت کنیم جوانان و بانوان را در تصمیم گیری‌ها دخیل کنیم تا فردای بهتری برای کشورمان داشته باشیم.