اختصاص رتبه دوم مشترکان گاز کشور به خراسان رضوی
به گزارش شهرآرانیوز،حسن افتخاری سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۹۷/۷ درصد مشترکان گاز این استان صورتحساب گازب‌های خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند و خراسان رضوی در بین استان‌های بزرگ، رتبه نخست جمع آوری و ثبت شماره همراه را دارد.

وی افزود: مشترکان گلبهار، ششتمد، باخرز و جغتایی به صورت ۱۰۰ درصد و شهرستان سبزوار نیز با ۹۹ درصد در رتبه دوم این طرح قرار دارد.
وی با بیان اینکه جمع آوری شماره‎های همراه مشترکان ادامه داد گفت: مشترکان محترم می‌توانند برای ثبت تلفن همراه خود با مراجعه به سایت شرکت گاز خراسان رضوی، تماس با تلفن‌های گویای ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ یا ارسال کد دستوری (*تلفن ثابت) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

افتخاری گفت: شرکت گاز خراسان رضوی با ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۲۵ مشترک شهری و روستایی بعد از تهران بیشترین آمار مشترکان را در اختیار دارد. این شرکت به یک میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۸۸ مشترک شهری و ۴۹۳ هزار و ۵۳۷ مشترک روستایی خدمت رسانی می‌کند.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز، تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه‌ها است و مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه‌های کشور را در پی دارد.