مشخصات گلکسی A25 سامسونگ پیش از معرفی فاش شد + قیمت

به گزارش شهرآرانیوز این دستگاه همچنین موفق به دریافت گواهی BIS شده است تا زمان معرفی آن نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به‌نظر برسد.

گلکسی‌ای ۲۵، ۵ G جدیدترین محصول سری A مقرون‌به‌صرفه سامسونگ محسوب می‌شود. چند روز پیش اولین رند‌های رسمی این دستگاه منتشر شده بود و اکنون مشخصات و قیمت رسمی گلکسی A ۲‌۵، ۵ G سامسونگ در گزارش جدیدی فاش شده است.

طبق این گزارش، گلکسی A ۲۵، ۵ G دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +FHD خواهد بود که در حفره قطره‌ای خود یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را جای داده است. روی پنل پشتی دستگاه احتمالاً یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

درباره مشخصات سخت‌افزاری دستگاه گفته شده است که احتمالاً به چیپ اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ مجهز خواهد شد و از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. سامسونگ سال گذشته در گلکسی A ۳۳ و A ۵۳ نیز از همین چیپست استفاده کرده بود.

سایر مشخصات ذکرشده در این گزارش شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات و پورت USB-C می‌شود.

طبق رندر‌های منتشرشده از دستگاه که در این مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید نیز گلکسی A ۲۵، ۵ G احتمالاً در رنگ‌های مشکی، آبی-خاکستری، لیمویی و آبی روشن وارد بازار خواهد شد. از نظر طراحی شاهد یک حفره قطره‌ای‌شکل دوربین سلفی، حاشیه نسبتاً ضخیم در زیر نمایشگر و پنل پشتی ساده با سه سنسور عمودی و یک فلاش LED هستیم.

در نهایت انتظار می‌رود که گلکسی A ۲۵، ۵ G برای هر دو مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ یورو قیمت داشته باشد. هرچند زمان معرفی آن هنوز اعلام نشده است، اما فاش‌شدن مشخصات و قیمت دستگاه و همچنین دریافت گواهی BIS نشان می‌دهد که گلکسی A ۲۵، ۵ G احتمالاً در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

{$sepehr_key_21966}

منبع: فرارو