طرح تخفیفات عوارض ساخت‌وساز شهرداری مشهد تمدید نخواهد شد

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد اظهار داشت: باتوجه به افزایش پلکانی تخفیفات حوزه ساخت‌وساز از ابتدای سال تاکنون و با عنایت به لزوم ثبات نسبی در حوزه تسهیلات ارائه‌شده به شهروندان، طرح تخفیفات ۲۵ درصدی فقط تا پایان آذرماه برقرار بوده و تمدید نخواهد شد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به اقبال خوب شهروندان و سرمایه‌گذاران به طرح تخفیفات ۲۵ درصدی عنوان کرد: تسهیلاتی که شهرداری و شورای اسلامی شهر در این طرح برای مردم و سرمایه‌گذاران قائل شده است، کم نظیر و بسیار جذاب بوده و در مواردی با احتساب مشوق‌های تعریف‌شده به ۵۰ درصد تخفیف هم می‌رسد.

وی در جمع روسای ادارات درآمد مناطق شهرداری مشهد عنوان کرد: نگاه کلی مدیریت شهری، حرکت به سمت کاهش تخفیفات و تسهیلات اعطایی در راستای عدالت شهری است و پیشنهاد می‌کنم شهروندان و سرمایه‌گذاران از فرصت باقی‌مانده کمال استفاده را ببرند.

{$sepehr_key_22145}

زوکی‌نژاد افزود: با عنایت به ابلاغ تقریبا هم‌زمان لایحه درآمد‌های پایدار و طرح تفصیلی شهر مشهد، عملا در مرحله گذار به سطحی جدید هستیم که تغییرات و نوسانات گذشته را ناگزیر جلوه می‌دهد. در گام‌های بعدی به سوی ثبات بیشتر و سازماندهی متناسب با این شرایط حرکت خواهیم کرد.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد به همکاری و همراهی جدی مدیران شهر در راستای حل مشکلات مردم اشاره کرد و عنوان کرد: در جلسات شکل‌گرفته میان تصمیم‌سازان شهری، بسیاری از مشکلات شهروندان از جمله رفع مشکل کمبود پارکینگ، طرح پیشخوان شهری و... در مسیر گشایش قرار گرفته است.