شهردار مشهد در مراسم تقدیر از اعضای تیم والیبال ساحلی:
حامی ورزش هستیم

«موفقیت در رشته‌های ورزشی مایه نشاط و شادابی جامعه و عامل افزایش روحیه ورزش‌دوستان است و ما از این اتفاق مثبت حمایت می‌کنیم.» این‌ها سخنان شهردار مشهد در مراسم تقدیر از اعضای تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی اظهار کرد: کسب موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند به افزایش شادابی و نشاط جامعه کمک کند و باعث افتخار است که تیم شهرداری مشهد موفق به کسب این موقعیت در سطح جهان شد.
وی با بیان اینکه حمایت از تیم والیبال ساحلی و تلاش در توسعه فعالیت‌های آن در شرح وظایف شهرداری مشهد قرار دارد، افزود: موفقیت این تیم می‌تواند نشانه خوب و نمونه مثال‌زدنی برای سایر تیم‌ها و گروه‌ها باشد. شهردار مشهد خاطرنشان کرد: این موفقیت، مسیر را برای سایر تیم‌ها و افراد با انگیزه‌های مختلف برای کسب موقعیت‌های بعدی هموار می‌کند. کلائی تصریح کرد: اگر حمایتی لازم است، به‌طور کامل انجام می‌دهیم و پای کار هستیم و از زحمات کسانی که پشت‌پرده برای کسب این موفقیت زحمت کشیدند، تشکر می‌کنیم.
علی عابدی،‌ سرمربی تیم والیبال ساحلی شهرداری مشهد، در این نشست گفت: از اسفند 97 تمرینات تیم شروع شد و زمینی در بوستان خورشید برای تمرینات تیم احداث گردید. 25 بازی تدارکاتی قبل از اعزام برگزار شد و 5 اردو در بندر انزلی، جزیره کیش، بابلسر، نوشهر و تهران نیز برپا گردید.
در ادامه این نشست صالح‌آبادی، سرپرست تیم والیبال ساحلی و مدیر امور مالی شهرداری مشهد، گفت: قابلیت‌های بالای اعضای تیم سبب راهیابی آنان به این مسابقات و کسب رتبه نایب‌قهرمانی جهان شد و حمایت‌های مدیریت‌شهری در کسب این توفیق بسیار اثرگذار بود.