مجیدجلالی: امیدوارم عبدی هیچ وقت مربی تیم لیگ برتری نشود
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم نوجوانان ایران با مربیگری حسین عبدی موفق شد از مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال صعود کند. نوجوانان ایران باید دوشنبه مقابل تیم نوجوانان مراکش قرار بگیرند.  

در همین راستا مجید جلالی، پیشکسوت فوتبال ایران به تمجید از رفتار حسین پرداخته و او را مورد لطف قرار داده است: «حسین عبدی از نظر اخلاقی و شخصیتی فرد بسیار مناسبی است. او همواره در مصاحبه‌هایش با احترام صحبت کرده و رفتار متینی داشته است. البته خوب است در دیگر فضا‌های فوتبالی ما نیز این گونه رفتار‌ها و برخورد‌ها بیشتر شود که قطعاً رسانه‌ها می‌توانند در ترویج این موضوع بسیار تأثیرگذار ظاهر شوند.»
{$sepehr_key_22995}
جلالی درادامه صحبت‌هایش آرزو کرد یکی مانند عبدی هرگز جذب تیم‌های لیگ برتری و بزرگسالان نشود، چون شاید ناچار به تغییر ماهیت رفتاری خود شود! اظهارات جلالی بسیار قابل تامل است. شاید خود جلالی نیز بابت این ماجرا سال‌ها رنج کشیده است: «افرادی مثل حسین عبدی نباید جذب تیم بزرگسالان و تیم‌های لیگ برتر و دسته یک بشوند، چون اگر جذب شوند راهی جز شبیه آن‌ها شدن ندارند، در آن حوزه برخی از رفتار‌ها تبدیل به عادت شده که حتی با وی‌اِی‌آر هم برطرف نمی‌شوند.»