رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران آغاز شد + فیلم (۳۰ آبان ۱۴۰۲)

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز و با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح نمایش اقتدار و رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در استان کرمان آغاز شد و توان رزمی، دفاعی و عملیاتی دلاورمردان نیروی زمینی سپاه مستقر در استان، تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار، تیپ تکاوری صاحب‌الزمان (عج)، گروه توپخانه و موشکی ۶۵ صاعقه، لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله از قرارگاه مرکزی امام حسین علیه السلام مورد بررسی قرار گرفت.

{$sepehr_media_890595_640_360}

لازم به ذکر است سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به‌منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان روز گذشته وارد استان کرمان شد و مورد استقبال رسمی مقامات و مسئولان ارشد کشوری و لشکری در کرمان قرار گرفت.

کرمان دومین مقصد سفر استانی سرلشکر باقری در سال جاری است که به‌منظور ارزیابی و بررسی میدانی از یگان‌های نظامی و انتظامی انجام می‌شود و روز گذشته و در نخستین برنامه رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با همراهی جمعی از فرماندهان و مسئولان توان بالگردی، رزمی، دفاعی و عملیاتی پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

{$sepehr_key_23561}

سرلشکر محمد باقری صبح امروز نیز با حضور در گلزار شهدای بین‌المللی کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهئای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

سرلشکر باقری در جریان سفر به استان کرمان با حضور در یگان‌ها و مراکز ارتش، سپاه و فراجا آخرین وضعیت توان رزمی و آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح را مورد بررسی قرار داد.

منبع: تسنیم