پرسپولیس و سپاهان حریف کسر امتیاز استقلال نشدند
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در احکام جداگانه‌ای اقدام به کسر امتیاز از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان نمود.
احکامی که در ادامه راه لیگ باعث شد تا تیم فوتبال استقلال به صدر جدول برسد. همین همین اتفاق کافی بود تا مسئولان سپاهان و پرسپولیس در شکایات جداگانه‌ای نسبت به قرارداد‌های بازیکنان تیم فوتبال استقلال معترض شوند.

البته این تمام داستان نبود و در راستای پیگیری‌های کمیته نظارت بر قرارداد‌ها پرونده‌های مالیاتی ۲ تیم شهرستانی به این کمیته ارجاع شد پرونده‌هایی مشابه آنچه باعث کسر امتیاز از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان شد.

{$sepehr_key_24129}

در این میان کمیته انضباطی و کمیته استیناف در دوراهی عجیبی گیر کرده‌اند براین اساس و بر مبنای قوانین جدید باید امتیازات تیم‌های استقلال و دو تیم شهرستانی مذکور هم مانند پرسپولیس و سپاهان کسر شود، اما در این حالت جدول مسابقه به کلی دستخوش تغییر می‌شود.

حالا، اما اخبار عجیب و البته قابل پیش‌بینی از فدراسیون فوتبال به بیرون درز کرده است. اولین اتفاق منتفی شدن کسر امتیاز از استقلال بود که همین اتفاق شائبه بازگرداندن امتیازات سپاهان و پرسپولیس را تقویت کرد همچنین شنیده می‌شود کمیته انضباطی و کمیته استیناف فعلاً بیخیال پرونده دو تیم شهرستانی شده‌اند.