پرسپولیس درگیر النصر نباز!
مائده مومن حقیقی

به گزارش شهرآرانیوز، دوشنبه هفته آینده (۶ آذر ماه ۱۴۰۲) یحیی گل‌محمدی و شاگردانش به مصاف النصر عربستان می‌روند. این رقابت خارج از خانه برای سرخ‌پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید هرچه در چنته دارند نشان دهند.

نزدیک به ۴ ماه است که النصری‌ها در تمامی رقابت‌های خود با پیروزی از میدان خارج شده‌اند و همین هم باعث انگیزه مضاعف آنان برای رویارویی با سایر حریفان و حفظ شرایط فعلی‌شان شده است کمااینکه حضور ستاره سابق رئال مادرید در این تیم در اعتماد به نفس یاران رونالدو تاثیر بسزایی دارد.

از یک طرف شرایط مطلوب و ثابت النصری‌ها و از طرفی دیگر حواشی معمولا پررنگ فوتبال ایران که بیشتر اوقات هم حول محور استقلال و پرسپولیس می‌چرخد، شرایط را برای سرخ‌پوشان پایتخت سخت کرده است. البته که پرسپولیسی‌ها هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و شاگردان یحیی گل محمدی قطعا انگیزه مضاعفی برای کسب نتیجه و خروج از حواشی روز‌های اخیر دارند.

ناگفته نماند که حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علی بیرانوند که همراه تیم ملی ایران راهی تاشکند شده بودند، روز چهارشنبه در اردوی پرسپولیس حاضر شدند که گل‌محمدی چهارشنبه به بازیکنان تیم استراحت داد و دیروز گل‌محمدی آخرین اردوی تیمش را در پایتخت برپا کرد که صبح جمعه عازم ریاض عربستان شوند.

دیدار برگشت تیم‌های النصر و پرسپولیس روز دوشنبه هفته آینده و ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه خانگی تیم النصر در شهر ریاض عربستان برگزار خواهد شد.